Alla inlägg den 2 september 2010

Av Birgitta Strige - 2 september 2010 17:23

 

Tack min Älskade Tazza   

 

När jag vaknade i tisdags morse kom du inte till min säng som du alltid gjort. Kände genast på mig att det var något som hänt. Hittade dig i badrummet du kunde inte resa dig upp då visste jag nu är slutet nära.

 

Ringde till grannen Lena som kom över och bar ner dig i bilen. På veterinärstationen i Tranås väntade dom på oss.I rummet var det dämpad belysning, steranljus var tända filtar utlagda på golvet  så vi satte oss ner allt andades harmoni. Tazza du var så lugn blev inte ett dugg orolig för jag vet ju att du inte gillar att vara hos veterinären. Du fick din lugnande spruta. Innan du somnad slickade du min hand. Det var ditt sätt att säga. Hej då Matte jag älskar dig !

 

Tack min fina Tazza

Kram Matte

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards