Alla inlägg den 15 september 2010

Av Birgitta Strige - 15 september 2010 18:44

 

13-14 september var i Breviksnäs och gick kurs för Peter Nilsson

 

Måndag förmiddag regnade det rikligt alla var genom blöt men ingen hade en tanke på att ge upp

foto Helen 


Vi tränade flanker inne i 25:an

 

Här jobbar Laila med sin fina  Molle

foto Gittan


 DUUUUUUUUUU

 

foto Helen

 

Peter och jag pratar om vad jag skall tänka på i träning med Keya

 

   foto Helen

 

Som vädergudarna  lovat tittade solen fram på eftermiddagen och regnkläderna åkte av och alla stortrivdes.

 

foto Helen 

 

Buz ligger och väntar på sin tur

 

foto Helen 

 

 Stoffes Peg är en riktig pärla..

 

foto Gittan   

 

Det var väldigt roligt att få se Markus och Freja dom kommer att bli ett riktigt duktigt team

 

foto Helen 

  

och som alltid finns det en expertpanel, just det dom där staketvallarna

 

foto Gittan 

 

Det blev en jättevacker kväll. Här pratas det om dagens kurs vid grillen.

 

foto Gittan  

 

Kvällsdiset spred sig över fältet, det kändes nästan trolskt

 

foto Gittan

 

Markus och Lukas kollar Ik-1 banan som vi byggdes på söndagen 

 

 foto Gittan

 

Det var verkligen roligt att testa banan. Keya klarade vänsterhämten galant till min förvåning det har inte funkat så bra förrut. Vi gjorde hela banan + vp fålla och klarade det bra .Visst hade vi lite små missar här och där men inga stora fel, Keya har verkligen mognat. Peter tyckte hon hade utvecklats jättemycket på 2 månader och jag kan inte annat än hålla med honom. 2 dagar med ständigt possitiva överraskningar med mina båda tjejer. Ida gjorde ett dolt hämt som verkligen var mycket mycket svårt men hon fixade det toppenbra. Det sista vi gjorde var att testa Freja och Keya på ett långt hämt 450 m båda skar på vänsterhämtet men när det vart höger så tog dom det klockrent. Både Markus och jag var lyriska över vad vi fick se. Peter hade ett stor leende i ansiktet när han kom ner till oss.

 

Vi har blivit så väl omhändertagna av Laila och Stoffe allt har varit toppen. Laila är så duktig på matlagning så jag lovar att vi har ätit länge och mycke. Stort Tack till er.

 

Kram

Gittan

 

Ps fler bilder kommer att läggas ut i albumet både av mina och Helens foton 

 


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards