Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Promenad

Av Birgitta Strige - 30 november 2010 17:18

Jaha !

 Så var det dax för en promenad,  det har nu gått några dagar sedan Ida kom hem och allt har lugnat ner sig.

Solen skiner och det är en riktigt vacker vinterdag om än något kallt -12,5 biter bra i skinnet. Läge för att ta nya vinterbilder tycker jag.

 

Keya startklar. Får jag?????

 

 

Nu drar vi.........

 

   

 

Filippa stannar till för att kolla att matte hinner med..........

 

   

 

På Keya och Ida är det fullt ös som vanligt....

 

   

 

Keya glad att ha mamma Ida att leka med igen.......

  

 

 

Filippa myser i snön.........

 

   

 

Keya ser grym ut........

 

 

 

Märkte allt att Ida körde ner nosa och sprang hit och dit. Så det var bara att kalla tillbaka henne. Inte så där jätte populärt precis...

 

   

 

Något störd blev hon allt.....

 

   

 

Keya tyckte  att jag var jobbig. Jag störde ju deras springade en hel del.....

 

   

 

Det var skönt att dra sig hemåt till stugvärmen och att ha alla hundarna med sig hem....

 

   

Kram / Gittan      

 
 
Louise (fotoblogg)

Louise (fotoblogg)

30 november 2010 17:45

Vilka härliga bilder.
Om man ändå haft en, eller fler då, hundar att fota i snön, hehe... Nästa vinter så :)

/Louise

http://www.wizy.blogg.se

 
Ingen bild

Nina

1 december 2010 08:03

Som vanligt härliga bilder!! Kan tänka mig att Ida blev störd när hon blev återkallad :-). Du var väl lite nervös att gå promenad. Så skönt att allt slutade på bästa sätt. Puss och kram

 
Ingen bild

Gun-Britt

1 december 2010 10:40

O ida e de ännu kallare -20. Solen skiner o de e jättevackert. De blev en kort sväng me hundarna.
Vallning känns avlägset, hihi.
Kram Gun-Britt Jacques o Stina

 
Marie med flock

Marie med flock

4 december 2010 08:37

Vilka härliga vinterbilder..Du skulle se Lina nu när det är så mycket snö..LYCKAN lyser i ögonen på henne..På Alice fastnar det snö under fötterna på så där är det inte lika kul.Ta vilka bilder du vill Kraaam

http://www.123minsida.se/mariesflock

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Strige - 17 mars 2016 14:52

Sitter ute i den goa vårsolen och njuter ? Äntligen har våren kommit. Efter både promenad, vallning och lite städning på tomten ligger hundarna helt avslappnande och sover. Inte lilla Eja det är alldeles för mycket att hålla koll på Ha det gott i ??...

Av Birgitta Strige - 6 juni 2015 09:44

 Älskade Sigge          Jag fick bara ha dig till låns i fyra år    Hade hoppats och trott att vi skulle få många fler år tillsammans     Vad som hänt dig får jag aldrig något svar på...   När jag körde in till mig efter att ha varit bo...

Av Birgitta Strige - 26 maj 2015 17:02

Oj oj oj det var många månader sedan jag skrev........... Det är så mycket smidigare med fb så bloggen kommer i skymundan      Vi har vår men inte så varmt. Tycker inte att det är så tokigt ändå...   En IK1 har vi tävlat i och det blev en hed...

Av Birgitta Strige - 10 februari 2015 09:54

ÄLSKADE KEYA         Tänk vad fort livet kan förändras !!   Här är en bild på en dig tio-veckor gammal. Keya som hade hela livet framför sig med roliga saker att göra och så blev det knappt 6 år som vi fick ha kul ihop     Allt kom ...

Av Birgitta Strige - 1 februari 2015 15:06

Hej alla bloggvänner !!   Ni har väl undrat varför jag inte bloggat det är tyvärr så att det är så mycket enklare med fb. Men har jag äntligen redigerat lite nytagna bilder på mina fina tjejer:-) Jag har fått en ny vänsterhöft och håller på m...

Skapa flashcards