Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Birgitta Strige - 13 mars 2011 08:53

Lördagen

 

Det går ju inte annat än att bli glad när ens allra bästa vänner gör sig besväret att åka upp till mig från Alingsås för att fira min födelsedag. Allt hade dom med sig så det var bara  att sätta sig vid dukat bord hela dagen. Dessutom fick jag en vacker pelargon och en flaska rött vin.

Tack för att ni finns och att jag har fått förmånen att ha er som mina goa vänner   

 

Vem kommer här.........

 

  

 

Filippas favorit Leffe......

 

   

 

Det var inte slut med det för bara en liten stund efter att Maggan och Leffe kommit så kom sonen med familj för att gratulera farmor. Fick vackra vårblommor, penséer och påskliljor och en god flaska vitt vin.

 

Barnbarnen Julia och Linus   

 

  

 

Min dag blev en så trevlig dag !

Gittan     

Ovido - Quiz & Flashcards