Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Besök !

Av Birgitta Strige - 30 maj 2011 14:04

Första besöket igår var familjen Israelsson från Vikbolandet. Dom skulle välja ut sin tik som så småningom skall hjälpa till med korna hemma på gården. Det var väl inte helt eniga om vilken tik det skulle bli, men i demokratisk anda så blev det 4 mot 1 och rösterna föll på tik 2. Hon fick det fina namnet Tilda.


Marie och Tilda


 


Vaddå skall jag ligga still så här länge......



En stund senare kom Helen och Pelle för att hälsa på och naturligtvis titta på valpisarna. Jag fick så fina presenter bl.a tallriksunderlägg med BorderCollie  motiv. 


Hane 3 pussar på Helen....



Åh så var det dax för fotografering men då slocknade hela gänget..




Vid 16-tiden kom familjen Andersson från Skärblacka för att titta på killarna.Dom fick inte välja eftersom Maggan skall välja först. Men dom tyckte inte det spelade någon roll för nu är alla tre väldigt lika det är ingen av dem som sticker ut.


En bild på hane ett och två när dom kompis äter...




Ha det bra !

Gittan 






 

 
 
Ingen bild

Christer

30 maj 2011 22:50

Ja det måste ju nästan vara omöjligt
att välja valp när dom ser så fina ut allihop =)
//Christer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Strige - 17 mars 2016 14:52

Sitter ute i den goa vårsolen och njuter ? Äntligen har våren kommit. Efter både promenad, vallning och lite städning på tomten ligger hundarna helt avslappnande och sover. Inte lilla Eja det är alldeles för mycket att hålla koll på Ha det gott i ??...

Av Birgitta Strige - 6 juni 2015 09:44

 Älskade Sigge          Jag fick bara ha dig till låns i fyra år    Hade hoppats och trott att vi skulle få många fler år tillsammans     Vad som hänt dig får jag aldrig något svar på...   När jag körde in till mig efter att ha varit bo...

Av Birgitta Strige - 26 maj 2015 17:02

Oj oj oj det var många månader sedan jag skrev........... Det är så mycket smidigare med fb så bloggen kommer i skymundan      Vi har vår men inte så varmt. Tycker inte att det är så tokigt ändå...   En IK1 har vi tävlat i och det blev en hed...

Av Birgitta Strige - 10 februari 2015 09:54

ÄLSKADE KEYA         Tänk vad fort livet kan förändras !!   Här är en bild på en dig tio-veckor gammal. Keya som hade hela livet framför sig med roliga saker att göra och så blev det knappt 6 år som vi fick ha kul ihop     Allt kom ...

Av Birgitta Strige - 1 februari 2015 15:06

Hej alla bloggvänner !!   Ni har väl undrat varför jag inte bloggat det är tyvärr så att det är så mycket enklare med fb. Men har jag äntligen redigerat lite nytagna bilder på mina fina tjejer:-) Jag har fått en ny vänsterhöft och håller på m...

Skapa flashcards