Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Birgitta Strige - 13 juni 2011 17:21

Nu har alla valparna fått namn och nya ägare..........


10/6 komChrister och Sofia upp för att titta på killarna. Dom kunde ju inte få välja men dom hade ju några favoriter.

Tog lite bilder men tyvärr så glömde jag använda blixten så det vart inte så bra foton........


Christer och Five ( reggad Cos ) bekantar sig med varandra...

 


Puss på dig husse   

 


12/6 Var det Maggan och Leffe som kom för att välja valp. Jag tror banne mig det var Leif som valde denna gången. Han blev väldigt förtjust i 2:an och snart så hade 2:an även charmat Maggan.


Maggan med sin nya stjärna Isac   


 

Stilig kille eller hur....

 


Ner med nosen i backen, ingen oro där inte...

 


Har inte tid att leka med dig mamma. Måste kolla var dom gör där borta....


Nu sticker jag....

 


13/6  har utökat valphagen med några fler kompostgrindar idag. Kul tyckte både Ida och valparna...


Här skall det lekas med mamma...

 


överfall......

 


eller

 


Yes, vi fick några droppar.......


Brottningmatch

Hej jag heter Five! Vem är du ????

Boy har hittat sig en lugn plats.... 





Zita sover så gott med kompisarna bakom ryggen...

 


Allt från valparna...


Ha det bra !

Gittan

Ovido - Quiz & Flashcards