Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Birgitta Strige - 14 juli 2011 12:25

Ett lite livstecken från oss.....

 

Juli månad är som alla andra år en intensiv tid. När jag inte jobbar i Gränna så går det åt mycket tid vid tillskärningsbordet och symaskinen.

 

Försöker sticka emellan med lite träning för Ida och Keya. Ida får ju börja tävla snart. Hennes första IK-2 blir i början på augusti.

 

Keya har jag gått några IK-1 och resultaten har varit rent ut sagt" DÅLIGA "

 

Problemet är i delningen. Jag har svårt att få henne att komma in.Ingen delning  ingen fålla och därmed inga bra poäng.

 

Vem som ställt till dom problemen är JAG med min otålighet  

 

Skall på kurs för Peter N måndag och tisdag. Hoppas på att han kan hjälpa mig att lösa problemet så det blir lite roligare att tävla.

 

Lite bilder på lill-tjejen.....

 

  

 

Smyger så fint..

 

  

 

Hoppsan där försvann hon...

 

  

 

Har haft kontakt med alla Valpköparna och dom är supernöjda med sin små.

Hoppas att det fortsätter så....

 

Skicka gärna bilder och skriv några rader och berätta hur det går för er.

 

Ha en fortsatt fin sommar !

 

Gittan

Skapa flashcards