Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Birgitta Strige - 12 januari 2012 11:11

GOD FORTSÄTTNING PÅ 2012 ÖNSKAR JAG ER ALLA ! 


Här händer det inte så mycket nu på vintern. Det är dom vanliga sysslorna som skall göras inte så upphetsande så att det är någor att skriva om.


Keya är drygt 3 veckor på sin dräktighet och mår alldeles utmärkt. Det ända som har förändras är att hon är mera sugen på mat, mest hela tiden. Annars inga andra symtom. Om hon reagera som mormor Tazza och mamma Ida skall  illamåendet vid morgonmålet visa sig snart.

Det är alltid lika spännande så nu börjar mina notering om minsta avikelse, utfodring, avmaskning etc. Jag tycker det är bra att föra noteringar för då har jag dem att gå tillbaka till vid nästa gång.


Ingela har skickat mig en bild på sin härliga Chico nu 5år.   


Han är så fin och han är så himla lik mamma Filippa


  


Christer och Sofija skickade dom här bilder på Five snart 8 månader.

Vilken stilig kille han har blivit.  

 


 


I träningshagen Christer och Five. Undrar om inte Christer har blivit lite frälst på vallning.Det tycker jag är väldigt kul.


   


Snygg profil på Five. Ja nog syns det att det är en Ullbiten allt.....


  


Till helgen får jag besök från Karlstad och från Nyköping. Det är valpintresserade som vill träffa Keya och mina andra hundar. Kanske lite mig också   


Ha det bäst !


Kram    Gittan    

Ovido - Quiz & Flashcards