Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Birgitta Strige - 17 januari 2012 16:48

I helgen har jag haft besök av Marie och Pär från Karlstad och av Anna och Tommy som kom från Nyköping. Dom är intresserade av valp efter Keya och Jake. Ville träffa mig och mina hundar, fast i första hand var det Keya dom ville bekanta sig med.Jag visade lite vallning med Keya så dom kunde se hennes stil och hur hon är mot djuren. Jag tror att det uppskattades.

 

Keya styr inte bara med blicken utan hon tar tungan till hjälp också....

 

Förändringen jag ser på Keya nu när hon är i 4:e veckan är att morgonmålet inte är så där himla lockande. Det är tredje dagen som hon känner så. Efter några timmar äter hon upp det hon lämnat.Det har varit så på alla mina tikar att dom har mått lite illa på morgonen vecka 4:a och Keya följer samma  mönstret.

 

Allt från oss

Gittan och 16 tassar

    

Ovido - Quiz & Flashcards