Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Birgitta Strige - 22 januari 2012 18:45


Nu går Keya in på sin 5:e vecka så nu börjar det hända lite saker framöver. Det är nu som valparna börjar växa i magen  så snart skall väl Keya bli lite rundare . Problemet med att maten inte är så god har gått över . Nu äter hon med god aptit igen. Har börjat med att blanda i Starter Medium det fodret som valparna skall äta dom första två månaderna och Keya tycker att det smakar jätte gott.


Numera tar jag bilder mest med min iphone, tyvärr. Synd och skam tycker jag allt. Så i lördags tog jag med mig min kameran ut i fårhagen när vi utfodrade och vallade.


Fina Tjippen han gillar verkligen det där med att valla....


  


Än kan gamla Filippa....


  


Filippa kollar att sonen sköter sig...


  


Nu är det bara att vända om och göra som jag säger....


  


Okey,okey, lugna ner dig....


  


Lika bra att lyda....


 


Jaha, morsan tog dem och drog iväg, hm.....


 


 Hon tar ner dem till dammen. Hon är rätt så smart min mor....


    


Här skall ni vara tills matte fodrat färdigt....


   


Här vart det visst stoppa....


   


Ha det bra !


Gittan och hundarna

 

Ovido - Quiz & Flashcards