Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Birgitta Strige - 13 februari 2012 09:04


Nu är det bara en vecka kvar säger matte och det tycker jag är himla skönt för det börjar bli lite jobbigare att springa så fort som jag vill.I morse åkte måttbandet fram igen och jag har visst ökat 10 cm och det verkade matte väldigt nöjd med. Sarah som var här och hälsade på i lördags sa att jag var lite rund om magen och det vart väldigt populärt, hmm....

 

Stå still fick jag order om och hur kul är det...

 

  

 

och så den där förbaskade Sigge som alltid skall vara med...

 

  

 

Det skall visst hända lite grejer under veckan. Så som att klippa bort päls runt tuttarna och att bli duschad och scamponerad. Vet inte om jag tycker att det låter så himla kul precis men det är väl bara att ställa upp   

 

 Har ni lust att gissa hur många valpar det blir och hur fördelningen blir på tikar och hanar så blir det lite spännande att se vem som har rätt. Kanske har matte något pris...

 

Kram från Keya   

Ovido - Quiz & Flashcards