Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Abbie 11 veckor

Av Birgitta Strige - 9 maj 2012 14:30

Hej, till er alla som brukar titta in och läsa min blogg...

 

Ni undrar väl vad jag tog vägen när valparna nu är levererade. Luften gick liksom ur mig och tiden är knapp nu när jag är småbarns förälder. Det är ju ett evigt passande på min lilla tjej. Vill ju vara med henne så mycket som möjligt men så har jag ju det här med hantverket som verkligen pockar på.Måste ju  producera. Jag har ju min jobbigaste tid på våren och sommaren med hantverket.

 

Har tagit lite bilder på Abbie och kompisen Sigge ...

 

  

 

Nu skall vi leka tycker Abbie men det verkar inte som att Sigge har samma inställning  

 

  

 

Du ! Skärp dig ....

 

 

Okey kom igen da....

  

 

 

Nytagna bilder på dom andra hundarna har det också blivit...

 

Filippa nyss fyllda 11 år   

 

  

 

Goa Tjippen   

 

 

Ida     

 

 

 

Keya   

 

   

 

Har varit nere hos Maggan i veckan och tränat inför IK-1 tävlingarna i Odensvi som vi skall på till helgen. Keyas och min första tävling för i år. Genrepet har varit allt annat än bra vill jag lova   

Maggan visade upp Isac för mig och jag säger bara det den killen kommer att bli jätte duktig. Maggan har grundat honom väldigt nogrannt och det kommer hon att ha stor glädje av framöver. Han är öppen i skallen mycket samarbetsvillig och han har fina flanker och en härlig djurkänsla. Tyckerni att jag skryter ???? Men det är bara dagens sanning. 

 


 Full kontroll....


 


Snygg är han också



Ha det bäst !

Gittan

 

 

 
 
Ingen bild

Helen

9 maj 2012 15:57

Härligt Gittan o fina bilder, ska bli kul att träffas i helgen. Kram

 
Ingen bild

Anneli

9 maj 2012 16:21

Fina bilder på fina hundar! Man FÅR skryta som uppfödare tycker jag,det känns ju som man är så himla stolt att ens små valpar växer upp och blir så fina och duktiga!
Lycka till i helgen,själv gör Bris och jag säsongsdebuten i Sandviken på Söndag..Kram

 
Ingen bild

Marie med flock

9 maj 2012 18:41

Härliga bilder på duktiga hundar..Lycka till alla som ska tävla i helgen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta Strige - 17 mars 2016 14:52

Sitter ute i den goa vårsolen och njuter ? Äntligen har våren kommit. Efter både promenad, vallning och lite städning på tomten ligger hundarna helt avslappnande och sover. Inte lilla Eja det är alldeles för mycket att hålla koll på Ha det gott i ??...

Av Birgitta Strige - 6 juni 2015 09:44

 Älskade Sigge          Jag fick bara ha dig till låns i fyra år    Hade hoppats och trott att vi skulle få många fler år tillsammans     Vad som hänt dig får jag aldrig något svar på...   När jag körde in till mig efter att ha varit bo...

Av Birgitta Strige - 26 maj 2015 17:02

Oj oj oj det var många månader sedan jag skrev........... Det är så mycket smidigare med fb så bloggen kommer i skymundan      Vi har vår men inte så varmt. Tycker inte att det är så tokigt ändå...   En IK1 har vi tävlat i och det blev en hed...

Av Birgitta Strige - 10 februari 2015 09:54

ÄLSKADE KEYA         Tänk vad fort livet kan förändras !!   Här är en bild på en dig tio-veckor gammal. Keya som hade hela livet framför sig med roliga saker att göra och så blev det knappt 6 år som vi fick ha kul ihop     Allt kom ...

Av Birgitta Strige - 1 februari 2015 15:06

Hej alla bloggvänner !!   Ni har väl undrat varför jag inte bloggat det är tyvärr så att det är så mycket enklare med fb. Men har jag äntligen redigerat lite nytagna bilder på mina fina tjejer:-) Jag har fått en ny vänsterhöft och håller på m...

Ovido - Quiz & Flashcards