Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Birgitta Strige - 14 augusti 2012 16:07

Igår var hundarna och jag ner till Gunwor o Solwig och tränade. Keya och Ida fick sig några rejäla träningspass. Det är så kul att få träna tillsammans. Jag behöver det verkligen för i år har jag backat väldigt mycke. jag har inte tyckt att det är så roligt längre. När jag åkte hem kände jag energin flöda igen.

Gunwors älskade Finn   

 


Här jobbar Finn med härligt springiga tackor...



Så idag har Abbie fått gå i stora fållan hon har gjort det några gånger. Släppte kopplet och hon balanserade upp så fint. Inga dumma rusningar hon var verkligen helskärpt Jag gillar min lilla glada goa Abbie  Keya och Ida har också fått träna i dag så nu står jag högt i kurs ett tag igen.


Abbie driver så fint sååå


Har fått in fina bilder både på Flynn och Ottoh. Men vad lika Keya dom är...


Otto


 


Flynn


 


Keya


 


Må så gott !

Gittan  

Ovido - Quiz & Flashcards