Alla inlägg den 30 september 2012

Av Birgitta Strige - 30 september 2012 07:39

Ida mår bara bra tycker jag allt. Klart hon springer väl inte lika snabbt som tidigare för hon har verkligen tjockat på sig den sista veckan. Lite tröttare är hon, sover mer än annars så hon förbereder väl sig inför valpningen som är dryga veckan bort.



Hoppsan här har hon visst sprungit lite....


 


Igår var sonen och barnbarnen här några timmar och hälsade på.

Jag fick hjälp med att skruva ihop valplådan så nu är den på plats i mitt sovrum.

Beppe hjälpte mig även med att märka dom får som skall på slakt med återtags märken för skinn.


Det bara regnar och regnar inget kul alls, men i torsdags tittade solen fram och då tog jag lite nya bilder på hundarna.


Tex. olika liggstilar..........


Tjippen

 


Filippa


 


Ida


 


Abbie


 


Keya lägger sig inte för då kan hon missa något...


 


Fin bild på mor o dotter


 


Lugna fina Lippa....



Nu är det bara en vecka kvar tills det finns valpar på Lövstad......


Ha det gott

Gittan 

 

Ovido - Quiz & Flashcards