Alla inlägg den 15 november 2012

Av Birgitta Strige - 15 november 2012 16:31

Ja , så har dom redan blivit 5 veckor dom små busfrönan   


Allt går så bra med de små. Dom sover i valplådan på natten inne i mitt sovrum. På dagarna är dom i köket och busar runt. Mina köksmöbler är utflyttade till vardagsrummet. Det är valparna som helt styr min vardag numera. Jag vill vara med dem så mycket det bara går. Plus att jag vill hålla rent och snyggt på köksgolvet så dom inte behöver gegga ner sig så golvmoppen jobbar för högtryck vill jag lova.


Veterinärbesiktningen blir den 3 dec. Skall försöka mig på att hunna med några små korta bilturer innan dess.


Det är svårt att få till bra bilder för dom är inte still i många sekunder åt gången. Men ni får hålla till goda med vad jag lyckats få ihop.


Lektanten Helen...


 


Mjölkbaren


 


Thyme sovplats

 


Lykkes

 


Dobby

 


Hane 3

 


Lykke o hane 3



Zack

    

Lykke o Zack tror jag att det är


Hane 3


 

Thyme


 


Det var dom bilderna jag lyckades få till.........


Fick ju återbud på hane 3 men det tog inte lång stund innan det var flera som var intresserade. Först ut var Marie som har Ullbitens Alice och Ullbitens Lina. Hon kommer ner på söndag så får vi se om hon vill bli den lyckliga eller om det blir någon annan.


Ta hand om er !

Gittan och Ida  

 

Ovido - Quiz & Flashcards