Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Birgitta Strige - 1 januari 2013 14:44

God fortsättning på 2013 !


Året kunde knappast ha börjat bättre...


När jag tittade ut i morse så döm om min förvåning nästan ALL snö borta...


Efter morgonens utfodring tog hundarna och jag den efterlängtade skogspromenaden.Vi var ute i drygt en timma jag lovar att vi njöt av att äntligen vara ute i skogen igen.


Efter lunchen packade jag ner lite frukt, kameran och en jäkla massa koppel i ryggsäcken för nu skall det tränas och alla hundarna fick följa med.


Något ringrostiga var vi allt så här behövs tränas i massor...


Jag kan inte hjälpa att jag tycker mina tjejer är fina eller är det kameran som ljuger ??


Ida

 


Keya

 


Abbie

 


Idag blev det bara vallningsbilder på lill tjejen Abbie....


Koncentration...

 



Stilstudie...

 


Drivning - fint avstånd


Fösning som hon inte vill göra när jag vill. Här tror hon att hon är olydig och att hon har bestämt själv och då går det så bra så. Det hon inte märker är att jag allt är med och bestämmer

 


Nu hoppas jag att mildvädret håller i sig i några dagar så vi kan träna vidare...


Ha det bra !

Gittan 


  



Ovido - Quiz & Flashcards