Alla inlägg den 1 april 2013

Av Birgitta Strige - 1 april 2013 09:11


Älskade Filippa 2001-05-01 - 2013-03-31      


 


Det gick så fort....


Du var med ute som vanligt på morgonen och hjälpte till med utfodringen. Glad och pigg som alltid och så helt plötsligt vinglade du till och fick svårt med balansen. När vi kom in så kräktes du och kunde absolut inte stå eller gå. Jag förstod då att det bara handlade om timmar. Veterinären på Djursjukhuset bekräftade vad jag redan visste. Du hade fått en kraftig stroke som slagit sig på balansnerven och det fann inget annat val för mig en att låta dig somna in.


Tack älskade Lippis för att vi fick så många år tillsammans. Du var mig alltid så trogen. Hittade aldrig på några dumheter. Älskade allt och alla. Vi älskade dig så mycket.


Så här minns jag dig min älskling  


Några av dom sista bilderna jag tog på dig Älskade  Lippis   

 

 

 

 


Filippa vi saknade dig så när vi tittade på TV igår kväll din plats var tom  

 


Du kommer alltid att vara med oss Älskade Filippa       


Matte Gittan   

Ovido - Quiz & Flashcards