Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Birgitta Strige - 19 augusti 2013 16:15

Min goa -glada Älskade Tjippen !!!!


Idag var jag tvungen att fatta det svåra beslutet att låta Tjippen somna in   


Tack min älskade Tjippen! Du var en solstråle i mitt liv. Alltid glad och positiv...

Nöjd med livet. Älskade allt och alla. Det är många som får ett leende på läpparna när man säger Tjippen  


Det bästa han visste var att ligga här hemma i sitt hörn eller på tävlingarna och kolla fåren.

När delningen drog ut på tiden sa han ifrån ljudligt


Tjippen fick ehrlichia 2008 när han var fyra år. Från och till har han varit okey men alltid fått återfall. Dom sista veckorna har det varit jobbigt för honom, så jag vet att mitt beslut var rätt men det gör ändå så himla ont.


Det är väldigt dämpat här hemma idag....

Ida saknar sin kompis som hon alltid vallar på när vi går våra promenader


Tog lite bilder på Tjippen innan vi åkte till veterinären....


 

Oj, där var visst fåren...

Lite vallning skall jag allt orka med...

 

Lite trött blev jag...

 

Tjippens myshörna....

 

Här har jag bra koll...

Från alla håll och kanter...

 


 

Matte ville du något ?

 


Sista bilden på de fyras gäng........


   


Tack min Älskling för nio fina år tillsammans       


Matte  

Skapa flashcards