Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Birgitta Strige - 30 oktober 2013 15:33

Nu är den här månaden snart slut och vi har fortfarande ca +10 grader ute på dagarna   

 Vi har tävlat färdigt för i år och avslutningen blev hyfsat bra för mor och dotter. Så spännande att starta

Abbie och på lördagen fixade vi till en 3:e plats sämre gick det på söndagen då vi inte placerde oss bättre än 11:a.

 Keya var riktigt duktig båda dagarna lördag 2:a och söndag 6:a  


 

På tävlingsprotokollet båda dagarna stod det om Abbies race. SNABBT !!! Tänka att det liksom förföljer mig   Antingen så är jag förbaskat långsam eller så är mina tjejer mycket lättfotade. Jag vill så gärna tro på det senare alternativet 


Jag är super nöjd med den här lilla tjejen ! Jag tror och hoppas att vi kommer att ha mycket roligt tillsammans

framöver....



 


Keya och jag skall försöka oss på IK-2 nästa år skall bli intressant  

Väntar fortfarande på att löpet skall komma igång men men inga tecken ännu....


 


Ida -pida har tävlat färdigt  Nu skall hon få hålla på med det som hon gillar bäst. Jobba jobba det älskar hon. Inget  jobb är omöjligt för den tjejen  Busa och leka är inte så dumt det heller....



Jag skall leta mig tillbaka till symaskin och försöka få ihop lite produkter inför stundande Julmässor...

Moroten får vara att då kan vi tävla nästa år om jag jobbar på. Det tar inte emot lika mycket då...


Må väl !!!

Gittan   

Skapa flashcards