Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Birgitta Strige - 25 januari 2014 17:34

Det börjar närma sig......


Keya mår bra hon är rundare om magen än vad hon var förra gången och därmed lite tröttare.

Krånglat med maten har hon gjort på den 56:e dagen likadant var det förra gången såg jag i min dagbok....


På schemat stod det idag rakning av magen och som om inte det skulle räcka så blev det en dusch också....


Keya tycker inte att det har varit än av dom roligaste dagarna precis...

I morgon blir det kloklippning och sen är det bara att vänta . Jag tror att det kommer valpar om 7-9 dagar.....SPÄNNANDE !!!


Här kommeer lite bilder från dagens aktiviteter.........


Ligger ju bra här...


Jaha vad det det matte hade siktat in sig på....rakning


rund eller ????


Nu får det banne mig räcka...


Pust !!! sen till duschen.......



Gillar inte......


Inte kul .......


och så får jag ligga här och vänta på att jag skall torka.......


 


Ha det gott !

Gittan & Keya               

Ovido - Quiz & Flashcards