Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Birgitta Strige - 12 februari 2014 16:15

Nu har valparna uppnått den aktningsvärda åldern av 10 dagar....


Allt är bara bra. Dom äter och sover mest hela dagar.Dom har börjat kravla ikring lite..

Tycker mig se att snart är ögon och öron öppnade...


Har lite dåligt samvete för att jag inte uppdaterar bloggen som fb. Men det går så mycket snabbare med fb


 Här kommer nytagna bilder på alla fem. Jag har även vägt dem, men nu är det nog sista gången för dom finner sig inte längre att stoppas ner i en skål.Viktökningen har varit stadig hela tiden så jag känner mig lugn.

Keya är så duktig med valparna. Hon är en mycket ompysslande mamma..


Tik 1 vikt 1040gr


 

 


Tik 2 vikt 868 gr


 

 


Tik 3 vikt 942 gr


 

 


Hane 1 vikt 1067 gr


 

 


Hane 2 vikt 733 gr


 

 


Må så gott !

Gittan


Ovido - Quiz & Flashcards