Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Birgitta Strige - 26 maj 2015 17:02

Oj oj oj det var många månader sedan jag skrev...........

Det är så mycket smidigare med fb så bloggen kommer i skymundan   

 

Vi har vår men inte så varmt. Tycker inte att det är så tokigt ändå...  

En IK1 har vi tävlat i och det blev en hedersam 5:e plats   Det är svårt att komma med för det är så mycket överbokningar. Det blir bättre till hösten tror jag. 

Gränna har öppnat så nu gäller det att sy så det alltid finns något att köpa för kunderna. Har 10 pass denna sommaren ett är redan gjort. Ida och Abbie får vara hemma och det funkar bra.

Vad det gäller tränandet så är jag fortfarande väldigt förtjust i mina Åsenfå, lagom flyktiga. Tror det har varit bra för Abbie. Vildsvinens framfart på vallarna har ställt till en del problem men nu har bonden fixat till så att det går bra att träna där igen.   Älskar och träna med min fina Abbie hon är så himla med på att göra sitt bästa   Ida kör sina egna pass och det får hon för det blir aldrig några dumheter   

 

Har tagit lite nya bilder på tjejerna. Ida när hon försöker övertala mig att vi skall leka. Hon är så himla go min 10-åring  

 

Kom igen matte !!!

Men fattar du inte....

Hallo är det någon hemma !!!!

Jag blir galen på dig matte............

Abbie tar det lilla lugna....Valla Ida och Sigge är mycket roligare......

Här kommer jag ..............


Vem skall dra igång vem ???

Puss på dig mormor  

Til sist en fin bild på våran goa Sigge

 

Önskar er alla en riktigt go sommar !!!

Gittan     

             

Skapa flashcards