Alla inlägg under juni 2015

Av Birgitta Strige - 6 juni 2015 09:44

 Älskade Sigge       

 

Jag fick bara ha dig till låns i fyra år  

 Hade hoppats och trott att vi skulle få många fler år tillsammans  

 

Vad som hänt dig får jag aldrig något svar på...

 

När jag körde in till mig efter att ha varit borta i två dagar så låg du bara där nästan helt livlös men du var fortfarande varm så något måste ha hänt alldeles innan jag kom. Jag bar in dig och kollade om du var skadad men såg inga yttre skador på dig alls.Lade dig på en hundfäll och en fleecefilt för att du skulle hålla värmen. När jag pratade med dig rörde du svagt med dina framtassar men det var den ända reaktionen jag fick. Under kvällens gång blev du allt mer okontaktbar och på morgonen var du död.       

 

Saknar dig så min älskade Sigge       

 

Här ligger du så tryggt i Leifs knä några månder gammal...  

 

 

Den sista bilden som togs på dig min fina kille som alltid var där vi var antigen det gällde att valla eller gå på promenad eller bara vara nära oss   

 

 

Du fattas mig Sigge   Som Filippa, Tjippen , Keya och Tilda gör  

Nu får ni träffas och ha kul tillsammans igen   

 


Tufft att mista alla dessa fina kompisar på 2 år   

 

Jag älskar er alla   Tack för att ni har förgyllt mitt liv  

 

Matte Gittan     

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards