Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Birgitta Strige - 13 januari 2014 15:26

Jaha, så kom då vintern med både mycken snö och kyla. Hundarna tycker det är himla kul att få busa runt i snön och jaga varandra.

 


 

Själv hade jag kunnat vara utan snön och kyla. För det betyder att det går åt massor av ved och det frestar på en ond rygg. Men skam den som ger sig. Vill jag bo så här så får jag ta det onda med det goda. För när våren kommer då är allt slit glömt och tur är väl det.


En liten rapport om Keya. Hon ökar i omfång så valpar blir det. Aptiten är mycket bra. Hungrig jämt, har blivit väldigt bra på att tigga.Hon är numera trea när tjejerna spring sitt motionslopp på morgonen och är inte lika uthållig som tidigare.



trött eller ???


 


 


 

Ville du något matte???

 


Tog en närbild på den blivande moder och det syns tydligt att midjan är borta..


   

Har avmaskat henne för andra gången nu så hon skall föra över så lite som möjligt på valparna.


När jag ändå höll på att fota så tog jag några bilder på Ida och Abbie !


Ser riktigt farlig ut...


Stilig äldre dam....


 


Den blicken älskar jag...



Vem smyger hon på tro...


 


Abbie kollar in Sigge hon tycker att det är lovligt villebråd...



Sitter och funderar...


 


Hon börjar bli stor lill-tjejen...


 


Matte fattar du inte ??


 


Jag vill in.....


 


  Kram

Gittan Ida Keya Abbie 


  


  



  

Ovido - Quiz & Flashcards